В Україні існує диспропорція між попитом і пропозицією, що й підігріває вартість логістики.
Про це заявив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов під час вебінару UAFATA «Залізнична логістика: до чого готуватися аграріям».
«Ціну, яку формує аукціон, отримуємо в результаті конкурентної боротьби між учасниками аукціону. Чим їх більше, тим більшу ціну вони пропонують. Наразі працює англійський аукціон, відповідно до якого, хто отримує цю ціну, той і отримує лот», — зазначає Валерій Ткачов.
За його словами, сьогодні є конкуренція аграріїв за вагони «Укрзалізниці», які мають декілька преференцій: подача на визначену дату, гарантія довезення, і вагони «Укрзалізниці» їдуть туди, куди не їде приватний вагон. «Ми також наперед повідомляємо вартість використання свого вагону і потім не проводимо ніяких дорахувань. Тобто в нас є преференції по нашому вагону, тому їх купують», — пояснює Валерій Ткачов.
Для вирішення питання з покращенням логістики залізничних перевезень Валерій Ткачов пропонує впровадити процедуру отримання лімітів на перевантаження в портах Європи та узгодити перевезення між перевізниками.
«Потім «Укрзалізниця» зможе будь-які обсяги підвезти до кордону. З цим у нас проблем немає, зараз простоюють потужності, вдвічі впав обсяг перевезень», — додає Валерій Ткачов.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua