Маркетинговий рік визначатиме економічна доцільність, виробники більше не продаватимуть у нуль чи в мінус. Аграрії, які торік нахапалися збитків, вийшли з випробувань сильнішими та мудрішими. Вони переосмислили цілі, задачі та стратегії бізнесу і не допустять другого збиткового року поспіль. У 2022 році вони вивозили зерно на експорт за будь-яку ціну, оскільки їх підпирали наступний врожай, борги, виплата зарплат, порятунок бізнесу і колективів. Зараз тиску цих обставин немає, крім боргів, і то — вони частково списують їх за форс-мажором. Виробник, який пережив 2022 рік, зараз може собі дозволити не хотіти продавати врожай. Якщо торішній сезон диктувала логістика, то наступний буде сезоном виробника. Ніхто не їхатиме в Констанцу втридорога, щоби продати за копійки. Виробник збере врожай і може цілий рік чекати на хорошу ціну, і саме це визначатиме і трейд, і логістику.