Про це повідомляє асоціація «Український клуб аграрного бізнесу».
Основним постачальником цього продукту в Україну є Китай, частка якого у загальній структурі коливається від 86% до 100% залежно від року. Китай — найбільший гравець на світовому ринку часнику. Його частка становить більше 80% у структурі світового експорту.
«Основною причиною зменшення імпортних поставок часнику є девальвація гривні по відношенню до долара, що робить імпортний часник менш доступним для українського споживача. Крім того, всередині країни зростає виробництво та зменшується потреба в імпортному продукті. Минулого року було вироблено 187,8 тис. т часнику, більше 99% якого виробляється у господарствах населення», — додали в УКАБ.
У 2016 році Україна експортувала 195 т часнику, що є найбільшим показником за останні 6 років. Основними ринками збуту української продукції є Білорусь (61%), Латвія (13%), Канада (11%). Середня ціна тонни часнику на експорт складає 1467 $/т.