На полях Східного кластеру AgroGeneration розпочався збір соняшника, кукурудзи, сої.

Врожайність культур цього року перевищує планову, повідомляють в компанії.

Одночасно йде посів озимини. «Зранку зібрати соняшник — до вечора засіяти лан озимою пшеницею», — пояснюють в AgroGeneration. 

Старт збиральної компанії пізніх культур і посівної озимих в Східному кластері задали агрофірми «Подолівська» і «Барвінківська». Тут використовують технологією No-till, що передбачає пряму сівбу у ґрунт.

«За ці роки ще жодного разу не пошкодував, що ми використовуємо технологію No-till при посіві озимої пшениці.  Для «нульового» посіву, крім сівалок і обприскувача, більше жодних агрегатів не потрібно. Ніякої оранки та культивацій. Це суттєво здешевлює процес і знижує навантаження на ґрунт. Хіба що треба обробляти посіви засобами захисту», — розповідає головний агроном Східного кластеру Захар Шелухін.

Відмічається, що в Східному кластері з 2008 р. не використовують традиційної оранки. Замість цього на полях працюють глибокорозпушувачі. Завдяки цьому усі рослинні рештки залишаються у верхньому шарі ґрунту. Це поліпшує стан полів, сприяє накопичуванню вологи, знімає проблему ущільнення ґрунту та зменшує ерозійні процеси. В результаті до врожаю додається кілька центнерів із гектара, залежно від культури. 

«У нас амбітні сподівання на врожай соняшника. Загадувати не буду, але скажу так — навіть першими результатами я задоволений, по врожайності, і по олійності. Не підвела і кукурудза. Навіть ті лани, які планували косити під силос, дали чудовий результат. Це такий приємний бонус по цій культурі», — каже генеральний директор агрофірми «Подолівська» Ігор Макаревич.

Складовими успішного врожаю пізніх культур в AgroGeneration назвали якісне насіння, вчасно внесені добрива, сівозміну і сумлінну працю.

«Попит на пізні культури, що вирощують у агрокомпанії AgroGeneration — соняшник, кукурудзу, сою, нут — високий як у вітчизняних, так і у закордонних покупців. Те, що наша продукція йде на експорт свідчить про її високу якість. І звичайно, добрі врожаї — це запорука сталої роботи компанії на майбутнє», — зазначив президент AgroGeneration Джон Шморгун.


Для довідки: AgroGeneration заснована в 2007 р. Компанія спеціалізується на вирощуванні зернових і олійних. У 2013 р. AgroGeneration завершила злиття з Harmelia, в результаті чого земельний банк компанії зріс до 120 тис. га.

 

Мультимедіа