Маржинальність падає, конкуренція росте, а споживачі змінюють звички швидше, ніж будь-коли. Традиційні моделі бізнесу більше не працюють. Вихід один — шукати нові стратегії зростання.
Саме цій темі присвячений New Food Summit 2025, який відбудеться 22–23 жовтня у Києві та онлайн. Подія об’єднає понад 400 учасників: виробників і переробників, інвесторів, ритейлерів, постачальників технологій та суміжні компанії.
Головна тема цьогорічного саміту — «Нові координати зростання для фуд-бізнесу». Центральне питання: де шукати маржу майбутнього?
Особливу увагу організатори приділяють агрохолдингам і переробникам, які планують масштабуватися у сегмент готової продукції.
У межах програми відбудеться перша публічна українська презентація дослідження «Можливості та виклики для розширення агропродовольчої переробки в Україні» від Deloitte Ukraine за підтримки ЄБРР, що окреслює ключові можливості та ризики для бізнесу.
Подія об’єднає понад 400 учасників: виробників і переробників, інвесторів, ритейлерів, постачальників технологій та суміжні компанії.
Головні теми панельної дискусії «Агро+фуд»:
Крім того, на саміті обговорять такі критично важливі панелі:
Серед інших важливих тем події:
New Food Summit 2025 — це унікальна можливість для агрохолдингів і виробників продуктів харчування отримати практичні інсайти, налагодити контакти та визначити майбутнє свого бізнесу.