Про це повідомляє кореспондент AgroPortal.ua.
«Головне завдання участі у виставці — ближче і в деталях познайомити аграріїв з нашими новими брендами. Представники компанії спілкуються з кожним зацікавленим учасником та консультують із будь-яких питань. У цілому прагнемо підняти впізнаваність як самого бренду LNZ, так і нових напрямків», — наголошує директор відділу маркетингу LNZ Group Юлія Каменєва.
Окрім цього, LNZ Group привезла на виставку корів з ферми у Лебедині, які вирощені на поживних кормах з силосних гібридів Leafy та FlouryLeafy типу UNIVERSEED, щоб показати їхні переваги у дії.
«Серед переваг селекції UNIVERSEED — бездоганний баланс між ефективною клітковиною та засвоюваною масою, якісний крохмаль, що краще розщеплюється в рубці, й унікальні агрономічні властивості. Їх дуже цінують у молочній промисловості, особливо за високу загальну врожайність і тривалі періоди жнив. У цих гібридів міцне стебло, яке простоїть до кінця сезону, початок розташовується відносно високо, що полегшує збирання врожаю», — уточнює керівник відділу агротехнологій LNZ Group Василь Кифорук.
Нове покоління генеричних елітних засобів захисту рослин LNZ представляє бренд DEFENDA, котрий має місію забезпечити українського виробника якісними та доступними ЗЗР з повним пакетом консультаційного супроводу.
«Ми допомагаємо аграріям наперед скласти готову технологію, яку протягом вегетаційного періоду трохи підкориговуємо залежно від конкретних обставин. Даємо рекомендації, — розповідає Василь Кифорук. — Наше завдання — допомогти запустити систему в господарстві й бути поряд, коли потрібна порада».
Група пропонує також свої дистрибуційні пакети, повноцінно представлені усіма типами добрив. Знайомить із брендом LNZ Energo — постачанням газу та електроенергії для аграріїв, а також анонсує запуск онлайн-платформи LNZ Web.
«Розробку онлайн-платформи LNZ Web ми розпочали восени минулого року, — додає Юлія Каменєва. — На виставці показуємо усім охочим бета-версію. Проте до нового сезону — наприкінці літа — онлайн-платформа запрацює у повноцінному режимі».
На новій сучасній платформі буде представлений весь портфель продуктів LNZ Group та дистрибуція.
Юлія Каменєва уточняє, що онлайн-платформа має на меті забезпечити зручності для продажів продукції невеликим господарствам площею від 10 до 700 га. Щодо логістики, то компанія співпрацює з партнером «Нова Пошта», може запропонувати великогабаритну доставку власними силами чи запропонувати клієнту вивантажити замовлення безпосередньо зі складу.
Кожен користувач може відкрити для себе особистий кабінет на новому ресурсі. І не тільки простежувати свої закупки, вантажі, але й користуватися опцією спеціалізованого прогнозу погоди, уточнює Юлія Каменєва. Прогноз чітко зорієнтований саме на аграріїв, містить поради щодо внесення гербіцидів, оптимальних термінів посіву тощо.
«Маємо у партнерах американського підрядника, котрий працює в Україні, орієнтується на інформацію з супутника. Показники погоди на нашому ресурсі налаштовані під геолокацію — людина отримує дані саме для місцевості, де зараз перебуває», — резюмувала вона.
Для довідки: LNZ Group — сучасна диверсифікована компанія з 170-річною історією. Один з лідерів насіннєвого ринку України з багаторічним досвідом роботи з провідними міжнародними компаніями-селекціонерами з виробництва насіння кукурудзи, соняшнику, сої, пшениці, гороху, ячменю.
Компанія розвиває три напрямки бізнесу: агровиробництво (Agro), насінництво (Product) і дистрибуцію (Market). Обробляє 70 тис. га землі і має більше 3 тис. працівників в сезон.
До складу LNZ Group входить 33 агрофірми, а також спеціалізований завод з виробництва кукурудзи, багатофункціональний завод з виробництва насіння пшениці, ячменю, гороху, сої, соняшнику, льону, спельти, два елеватори в Черкаській і Сумській областях, 5 логістичних центрів і власний митний склад.
Стенд компанії на виставці:
Алла Стрижеус, AgroPortal.ua