Компанії, які входять до структури Kernel, працюють за 15 міжнародними стандартами і щороку проходять сертифікацію. Це стосується не лише якості та безпечності продукції, це також відповідальність за безпеку праці співробітників, соціальна, екологічна відповідальність, релігійні вимоги країн, куди постачається продукція, а також робота над зниженням викидів вуглецю.
Про це розповіла керівниця систем менеджменту якості Kernel Олена Богушева під час панельної дискусії на New Food Summit 2025.
Під час впровадження євростандартів у виробництво варто зважати на прослідковуваність, адже можна створити якісний продукт із сировини, яка не відповідає вимогам на початковому етапі.
«Ми говоримо з нашими постачальниками щодо вимог до якості сировини, контролюємо весь ланцюжок виробництва від поля до полиці», — зауважила Олена Богушева.
Частка Kernel у світі за експортом продукції складає 10%. Це світовий лідер на ринку соняшникової олії та найбільший в Україні виробник і експортер зернових. Конкурувати на ринках агрохолдингу вдається завдяки відповідності продукції європейським вимогам.
Вікторія Полевик, AgroPortal.ua