Про це AgroPortal.ua розповів адміністратор платформи LNZ web Микола Мандра.
Власний інтернет-магазин компанія запустила наприкінці літа 2019 року. 2020 рік став першим повноцінним сезоном його роботи.
«Порівнюючи початок 2021 р. з сезоном-2020, обсяги продажів інтернет-магазину зросли в 4 рази. У минулому сезоні клієнти тестували його роботу, здійснювали невеликі замовлення для того, щоб розуміти, як працює інтернет-магазин, для них це було новинкою. У цьому сезоні вони сміливо замовляють весь необхідний їм об’єм», — розповідає адміністратор платформи.
N.B. Стати радником для аграрія: Як бути ефективним в умовах зміни клімату та подорожчання ресурсів
Компанія LNZ Group пропонує агровиробнику вибір – робити замовлення онлайн чи офлайн. Молодші аграрії швидше переходять на замовлення онлайн, однак поки що залишається значна кількість клієнтів, яким важливе офлайн спілкування, додає адміністратор платформи.
Ціни в інтернет-магазині не відрізняються. Його ціль — надати звичайним фермерам доступ до якісної та оригінальної продукції за такими ж цінами, як і для великих агропідприємств.