Близько 40% портфеля Добродія Фудз зайняли сухі сніданки та снеки

17 квітня 2024, 14:55 694

Компанію «Добродія Фудз» внесено до переліку «Галузевих лідерів» у сфері Agrifood рейтингу «ТОП-100. Рейтинги найбільших».

Як говориться у повідомленні компанії, на українському ринку агрохолдинг Agricom Group, до складу якого входить «Добродія Фудз», є лідером з вирощування та переробки вівса. 

«Проте зараз у нашому портфелі вже близько 40% — це продукти з доданою вартістю на ринку сухих (готових) сніданків та снеків. В останню категорію ми зайшли зовсім недавно, адже бачимо попит на таку продукцію як в Україні, так і на європейських ринках», — розповіла керівниця відділу маркетингу «Добродія Фудз» Галина Горбань.

Як зазначають у компанії, сьогодні в Україні більшість виробників приділяють увагу саме цьому напряму — випуску продуктів із доданою вартістю. Створюють, поглиблюють, підсилюють напрями R&D на своїх підприємствах.

«В умовах швидкого темпу життя споживачі все менше часу витрачають на приготування їжі та віддають перевагу перекусам «на ходу», щоб концентруватися на більш важливих справах. Все частіше вони шукають для себе порційні продукти швидкого приготування як із класичними смаками, так і щось новеньке, незвичне», — пояснила Галина Горбань.

Зазначається, що ТМ «Добродія» — це традиційні порційні каші зі смаками м'яса, грибів, сиру та каші з додаванням трюфеля та моцарели. Під ТМ YUMMOJI зовсім нещодавно компанія презентувала солодкі та солоні зернові снеки в «карманному» форматі (30 г).