Американська компанія Beyond Meat, що займається рослинними альтернативами, оголосила, що змінює свою назву на Beyond.
Про це пише JustFood.
Водночас за даними компанії, у першому кварталі 2025 року чистий збиток Beyond Meat склав $52,9 млн, що дещо покращило показник порівняно зі збитком у $54,4 млн у січні – березні 2024 року. Продажі впали на 9,1% за перші три місяці 2025 року — до $68,7 млн, це менше за показник минулого року (18% та $75,6 млн відповідно).
При цьому у міжнародному сегменті продажі Beyond Meat у сфері громадського харчування зросли на 12,1% — до $15,3 млн, тоді як роздрібні продажі були більш стриманими, збільшившись лише на 0,8% — до $12,7 млн.
Також у компанії анонсували випуск нового продукту під назвою Beyond Ground. Він складається з чотирьох чистих інгредієнтів: бобів фава, картопляного крохмалю, води та лушпиння подорожника.
Компанія Beyond Meat не отримувала прибутку з моменту виходу на біржу Nasdaq у 2019 році. Показник EBITDA також не був у плюсі з моменту отримання мізерних $11,8 млн у 2020 році. Акції востаннє торгувалися за ціною $3,04, хоча п’ять років тому їх ціна доходила до $100.
Beyond Meat запросила тимчасового директора з трансформації з метою вивести компанію з поточної ситуації. Джон Бокен з консалтингової компанії AlixPartners був призначений на цю посаду 6 серпня.