Група компаній «Агро-Регіон» у 2023/24 МР відмовилася від послуг експедиторів.
Про це говориться у повідомленні компанії.
Як зазначає заступник директора з логістики Микола Муравйов, завдяки такому рішенню середньозважена економія за сезон у вартості логістики залізничним транспортом склала 15%.
«Відмова від послуг експедиторів і професійна організація залізничних перевезень самостійно — стратегічно зважене рішення компанії. Звісно, бувають контракти умовно «сьогодні — на завтра», які вигідно виконати з експедиторами, коли власні вагони повністю задіяні, проте це поодинокі випадки, яких ми намагаємось уникати» — констатує Микола Муравйов.
При цьому він додає, що на сьогодні «Агро-Регіон» постійно оперує 100 вагонами, з яких 25 вагонів-хоперів компанія отримала у межах грантової програми проєкту USAID «Економічна підтримка України».
За словами Миколи Муравйова, у пік сезону 2023/24 в оперативному керуванні було до 500 вагонів, адже великі обсяги врожаю кукурудзи та нерозуміння, чи буде стабільно працювати зерновий коридор і логістика Чорним морем, змусили компанію зробити продажі більш концентровано в певні місяці задля мінімізації ризиків.
У сезоні 2024/25 план більш збалансований, та продажі плануються рівномірними частинами протягом року, що значно зменшує потребу в кількості вагонів.
«Основний показник економічної ефективності використання вагонів — їхній оборот. Важливо організувати роботу так, щоб вагони якнайменше стояли та якнайбільше рухалися, тобто робили максимально можливу кількість обертів за звітний проміжок часу. Чим більше обертів зробить вагон, тим більше зерна буде перевезено. Якщо говорити про оренду вагонів, то її вартість нараховується подобово і не залежить від того, чи вагон простоює, чи він перебуває у постійному русі», — додає заступник директора з логістики групи.