Agrii зосередиться на сервісах і партнерстві з фермерами

27 січня 2020, 11:28 1987

Моделі дистрибуції, які є на ринку України, сьогодні не відповідають реальним потребам агровиробників, тому компанії переходять у стан трансформації.

Про це заявив директор з розвитку бізнесу компанії Agrii Україна Олексій Стеценко під час прес-конференціï з приводу репозиціонування компанії Agrii Україна (ТОВ «Агроскоп Інтернешнл»), повідомляє кореспондент AgroPortal.ua.

Як розповів Олексій Стеценко, Agrii Україна відмінна від інших компаній-дистриб'юторів тим, що сконцентрована на проведенні постійних досліджень та впровадженні нових розробок, щоб допомогти аграріям знайти рішення щодо максимізації прибутків та мінімізації собівартості.

«Цей підхід передбачає повністю інтегровану виробничу систему, засновану на наукових дослідженнях та управлінні агрономією у господарствах. На практиці це означає, що ми разом із клієнтом ставимо мету планової врожайності та протягом сезону надаватимемо конкретні поради і рекомендації щодо збереження потенціалу врожайності. Якщо ми не вийдемо на планову врожайність — нестимемо фінансову відповідальність, що буде відображено в договорі», — зазначає Олексій Стеценко.

За його словами, клієнти отримають не лише продукти, а й агрономічний супровід, до якого входять лабораторні дослідження, цифрові продукти та інші послуги.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua