Загальна вартість 100 найкращих брендів досягла $3 трлн, що на 16% більше, ніж роком раніше ($2,7 трлн).
Про це свідчать дані Рейтингу найкращих світових брендів 2022 р. за версією Interbrand.
До переліку увійшли бренди відомих виробників продуктів харчування та напоїв.
Так, бренд безалкогольних напоїв Coca-Cola став першим серед найдорожчих фуд-брендів світу з оцінкою $57,5 млрд.
На другому місці бренд Pepsi (PepsiCo) з $19,6 млрд (зріс на 1%), на третьому — бренд розчинної кави Nescafe (компанія Nestle) із $15,1 млрд (+4%).
Далі йдуть:
McDonald's — $48,6 млрд (+6%);
Budweiser — $15,5 млрд (+3%);
Starbucks — $14,05 млрд (+8%);
Red Bull — $11,5 млрд (новий);
Nestle — $10,9 млрд (+3%);
Danone — $9,5 млрд (-3%);
Kellogg's — $8,7 млрд (+1%);
Corona — $7,76 млрд (+12%);
KFС — $6,1 млрд (+12%);
Heineken — $6 млрд (+5%).