«Українське Дунайське пароплавство» закриває навігацію на Середньому Дунаї через сезонний період мілководдя.
Про це написав генеральний директор компанії Дмитро Москаленко у Facebook.
«На жаль, рівень води продовжує знижуватись. Каравани на Середньому Дунаї рухаються з мінімальним завантаженням (1 тис. тонн замість 1,5 тис. тонн на баржу)», — пояснив він причини прийнятого рішення.
Ситуація на Нижньому Дунаї, за словами Москаленка, значно краща, але перевезення з українських портів до Констанци ускладнює низка інших факторів.
«По-перше, несприятливі погодні умови в Констанці. Періодичний сильний вітер змушує припиняти портові операції. Ми втратили п’ять днів у вересні і вже декілька днів у жовтні. По-друге, зупинка порту призводить до скупчення величезної кількості річкових суден у каналі Черновода та заторів. По-третє, втрачаємо дорогоцінний час (три-чотири доби) в чергах на вхідну та вихідну ревізію в Галаці», — зазначив фахівець.
Щодо останнього, то, за його словами, «на останній зустрічі в Галаці нам обіцяли, що все впирається в нестачу людей, і проблема буде вирішена протягом кількох днів». Але минув майже місяць, а зрушень не видно.
«Водночас деякі невеликі річкові перевізники на межі банкрутства. Вони можуть на місяць або більше застрягти в Констанці в черзі на розвантаження. Почалися затримки з виплатою зарплати екіпажам», — додав керівник УДП.