Квоти на проходження суден у межах «зернової ініціативи» розподілятимуть за певними критеріями.
Про це йшлося в ході Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві, повідомляє пресслужба Міністерства аграрної політики та продовольства України.
Як зазначається, представники громадських організацій та бізнесу підтримали прозоре формування та місячне планування черг із оприлюдненням цієї інформації на сайті Адміністрації морських портів України. Це забезпечує всім учасникам ринку доступ до інформації про стан кожного терміналу.
Дискусія розгорнулась навколо базового принципу розподілу квот на кількість суднозаходів між портами та терміналами. Частина учасників наполягала на рівномірному розподілі кількості суднозаходів між портами. Проте кожен порт має різну кількість терміналів та операторів, пропускну спроможність та специфіку.
«Напрацьовується пілотний варіант, який дозволить розподіляти судна між терміналами незалежно від порту, але залежно від потужності та виду діяльності. Сподіваємося в найкоротший час допрацювати цей алгоритм із усіма учасниками процесу й очікуємо, що нова процедура покаже себе ефективно. Після напрацювання відповідних пропозицій повернемося до їх обговорення», — резюмував міністр аграрної політики та продовольства Микола Сольський.
Крім того, на нараді обговорювали строки запровадження електронної автомобільної черги в діючих наземних пунктах пропуску.
Заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Анатолій Комірний повідомив, що відомство працює над удосконаленням пілотного проєкту електронної черги у КПП Ягодин-Дорогуск. Планується встановлення автоматичних систем зчитування номерних знаків для валідації автомобілів на пропускних пунктах. Для налагодження аналогічної роботи на решті переходів зараз триває процес внесення змін до ряду нормативно-правових актів. Протягом наступного місяця планують так само модернізувати КПП Порубне-Сірет.