Українське зерно буде перевалюватись у європейських портах, але за цю квоту воно має заплатити дисконтною ціною.
Таку думку висловив СЕО брокерської компанії Spike Brokers Олександр Соловей під час мітапу «Як вивезти зерно в Європу».
«На сьогоднішній день українське зерно купується з суттєвим дисконтом, оскільки є факт непередбачуваності», — зазначає Олександр Соловей.
Він додав, що наразі український ринок насичується вантажівками, сільгоспвиробники купують зерновози для перевезення зерна. В довоєнний час агробізнес більше використовував найманий парк.
«Сьогодні в 2-3 рази збільшився радіус транспортування автомобільним транспортом, який складає близько 1 тис. км, до яких додаються ще простої, оформлення документації, тобто оборотність суттєво падає. Тому проблема не лише в чергах, але й у довшій дистанції», — пояснює Олександр Соловей.
Щоб залучити до перевезення європейський парк вантажівок, потрібно вирішити питання зі страховими компаніями.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua