Асоціація міжнародних експедиторів України (АМЕУ) звернулась до Мінвідновлення, Державної регуляторної служби та правління АТ «Укрзалізниця» з проханням не підвищувати ставки для контейнерних залізничних перевезень вагою понад 26 т.
Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію АМЕУ.
Як зауважують в асоціації, рішення про підвищення ставить під загрозу подальший розвиток контейнерного залізничного сегмента, знижує його конкурентоспроможність і сприяє зростанню частки автотранспорту, який часто працює поза межами правового поля.
Також запропонована тарифна межа 26 т суперечить стандартам морської логістики. Адже максимальна ефективна вантажопідйомність морських контейнерів становить: 20 футів — 28,2 т; 40 футів — 28,6 т.
Акцентували в АМЕУ і на відсутності стимулів для контейнерного сектору.
«Наразі контейнерні перевізники не мають доступу до пільг, передбачених для інтермодальних потягів, що здебільшого використовуються для зернових вантажів. Усі знижки, компенсації та преференції застосовуються вибірково, без урахування особливостей сегмента контейнерної логістики», — зауважили в асоціації.
Водночас АМЕУ пропонує: