Українські порти заблоковані вже більше трьох місяців. Там знаходиться близько 90 суден, деякі з них не завантажені, інші — завантажені наполовину. У трейдерів виникає запитання до якості зерна, яке весь цей час заблоковане в портах.
Про це повідомив старший трейдер Promising International Trading Co. DMCC (ОАЕ) Хазем Сакер під час онлайн-зустрічі Trend&Hedge Club.
«Мене як продавця турбує питання якості вантажу. Мені потрібно почути з технічного погляду, що робити, якщо судно, розраховане на 50 тис. т, було завантажене 10-20 тис. т зернових, і було зупинене завантаження. Як переконатися, що зерно там не поцвіло, що воно може експортуватися? Як доповнити вантаж судна, щоб відправити партію зерна приймаючій стороні?» — зазначає Хазем Сакер.
За його словами, для нього як продавця головне — бути захищеним та мати фінансове страхування покриття ризиків. Але поки він не бачить готовності страхових компаній страхувати судна та вантаж.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua