Знижувальна тенденція продовжувала домінувати на ринку фрахту в дунайських портах.
Про це повідомляє Українська зернова асоціація з посиланням на інформацію Atria Brokers.
Зазначається, що судноплавство у регіоні було ускладнене накопиченням великої черги суден у Суліні — близько 100 одиниць — через погані погодні умови. Окрім того, до послаблення ринку призвела ситуація, що склалася навколо заборони на завантаження суден тим експортерам, які працюють із постачальниками за готівку. Це призвело до часткової відмови від зафрахтованих суден та падіння попиту.
Станом на 19 жовтня 2023 року ставки на перевезення кукурудзи коустерами 6000 т з портів Рені та Ізмаїл до Криту знизилися на 5-6 $/т — до 56-57 $/т. До Ізраїлю ставки опустилися на 5 $/т — до 65 $/т, до східного Середземномор’я — на 2-5 $/т, до 60-63 $/т. Фрахт у напрямку Мармари знизився на 3 $/т — до 52 $D/т, до Греції — на 2-3 $/т, до 55-56 $/т. На 1 $/т опустилися ставки у напрямку Іспанії та східного узбережжя Італії — до 70-72 $/т та 65-67 $/т відповідно. Стабільними були ставки до іспанської Севільї — 78-80 $/т.
Поточного тижня також відмічалося помітне послаблення ставок у сегменті «хендісайзів». Фрахт на перевезення кукурудзи до Ізраїлю і східного узбережжя Італії знизився на 5 $/т — до 55-57$/т. Ставки до східного Середземномор’я та середземноморського узбережжя Іспанії опустилися на 4-5 $/т — до 53-54 $/т та 60-63 $/т відповідно.
Фрахт на перевезення кукурудзи «панамаксами» з Одеси, Південного та Чорноморська залишився: у напрямку Китаю — 72 $/т, середземноморського узбережжя Іспанії — 51-54 $/т.