Про це йдеться у повідомленні організаторів.
Під час заходу обговорюватимуться питання важливості маркетингу в умовах кризи. Зокрема:
- Чи буде існувати маркетинг взагалі і, зокрема в агро?
- Яким потрібно бути маркетологом, щоб криза не впливала на тебе?
- Які інструменти маркетингу варто використовувати в звичайному режимі, а яким — постійно навчатися, щоб завжди бути готовим до кризи?
- Чому не треба скорочувати ресурси на маркетинг, особливо в кризові моменти?
- А — адаптація, Г — гнучкість. Яким чином вони впливають на маркетинг?
Крім того, під час онлайн-семінару можна буде дізнатися:
- Навіщо маркетинг з'явився в агробізнесі та яку роль відіграє?
- Які інструменти використовувалися до цього і що змінилося з кризою?
- Антикризові інструменти маркетингу.
- Нова ера маркетологів. Які навички потрібні «новим» маркетологам в кризу і після неї?
- Чи остаточне «помре» класичний маркетинг під час кризи?
- Де взяти натхнення маркетологам?
Спікер: директор з маркетингу, LNZ Group, ментор освітньої програми «Агрокебети» Юлія Каменєва.
Модератор: Генеральний директор, UCABevent, Керівник освітньої програми «Агрокебети» Анатолій Циркун.
Участь безкоштовна за умови обов'язкової реєстрації за посиланням.