Про це в інтерв'ю журналу «Наше птахівництво» розповіла генеральний директор ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» Аліна Сич, передає AgroTimes.
«Сьогодні під брендом «Чебатурочка» виробляємо близько 80% продукції. Згодом плануємо відвести всі потужності виробництва для отримання продукції «Епікур». Як швидко це станеться, залежатиме від реакції ринку на новий продукт», — зазначила вона.
Враховуючи динаміку зростання продажів, дистрибуцію та популярність продукту серед населення, Аліна Сич вважає, що це питання найближчих років.
Пріоритетним для «Володимир-Волинської птахофабрики» є ринок України. Хоча підприємство планує розширювати географію експорту та постачати продукцію, зокрема, до країн ЄС. Наразі частка експорту в загальному обсязі виробництва становить близько 2,5%.
Для довідки: «Володимир-Волинська птахофабрика» займає близько 5% українського ринку курятини. Інфраструктура фабрики складається з 100 пташників, забійного цеху і комбікормового заводу. Голландський інвестиційний фонд Safedam став акціонером «Володимир-Волинської птахофабрики», викупивши 23,76% акцій підприємства.
У 2017-2018 роках група інвестувала понад $ 1,5 млн в технологію, в обладнання, в розробку і просування бренду «Епікур».