АТ «Укрзалізниця» у межах подальшої діджиталізації клієнтського сервісу впроваджує єдине цифрове вікно для роботи клієнтів із вантажних перевезень — «е.Портал УЗ-Карго».
Як говориться у повідомленні компанії, новий сервіс для вантажовласників значно спростить оперативну роботу та пришвидшить вирішення низки питань.
«е.Портал УЗ-Карго» має широкий діапазон можливостей — від проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, надання планів і замовлень на перевезення до обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, зокрема під час вирішення спірних питань», — розповів член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.
Водночас «е.Портал УЗ-Карго» є більш сучасною та зручною альтернативою використання програмних продуктів «АС Клієнт-УЗ» та «МЕСПЛАН», робота яких буде припинена.
«Система «е.Портал УЗ-Карго» дозволяє вирішити такі задачі: забезпечення обміну електронними документами та даними з клієнтами у сфері надання послуг з вантажних перевезень та пов’язаними з ними; забезпечення єдиного середовища опрацювання та оперативного зберігання електронних документів та даних клієнтів; відстеження статусу виконання перевезення», — пояснили в УЗ.
Також вона дозволить провести оптимізацію людських та зменшення витратних ресурсів; мінімізувати час на пошук документів та їх проходження між перевізником та клієнтом; виведе на якісно новий рівень відносини між перевізником та клієнтом.
Ознайомитись із системою та підключитися клієнти «Укрзалізниці» можуть за посиланням.