Про це в інтерв'ю Agravery розповів директор департаменту міжнародних продажів підприємства Дмитро Шульмейстер.
«Якраз ведемо перемовини із потенційними покупцями. Думаю, що уже із початку наступного року почнемо продажі в Канаду. Єдине, що в цій країні дещо інша система сертифікації продукції, порівняно із американською. Але, думаю, це питання також вирішимо достатньо швидко», — сказав Шульмейстер.
Він додав, що компанія розглядає також і ринок Європейського Союзу, але він не стоїть у пріоритеті.
«Ми зустрічалися із європейськими торговими мережами, проаналізували продукцію, яка могла б бути цікавою. Ці торгові мережі розглядають Україну виключно як постачальника продукції Private label. Крім того, доводиться конкурувати із світовими лідерами у виробництві подібної продукції, тому поки що для нас цей ринок не надто привабливий», — підсумував директор департаменту міжнародних продажів.
Для довідки: «Терра Фуд» заснована в 1999 р. Виробничі потужності розраховані на 43 тис. т сиру, 113,6 тис. т вершкового та вершково-рослинного масла, а також 120 тис. т продукції з незбираного молока на рік. Компанія експортує свою продукцію в більш ніж 40 країн світу, серед яких Китай, Грузія, США, Сінгапур, Єгипет, Йорданія, Кувейт і багато інших.
«Терра Фуд» виробляє сир під ТМ «Ферма» і «Вапнярка», а також сирний продукт під ТМ «Тульчинка» та іншими регіональними марками.