Таку думку висловив керуючий партнер ТД «Пальміра» (Palma Group Companies) Дмитро Шульмейстер.
За його словами, на сьогодні наш ринок молочної продукції не має тієї кількості збалансованих, багатих протеїном, чи з оригінальним смаком продуктів, як на Заході. Однак потяг до здорового способу життя в нашій країні також, як і в Європі, стає все більш і більш актуальним.
«Не менш важливими ці тренди є для вітчизняних виробників молока в контексті зміцнення торговельних зв'язків з ЄС», — говорить Дмитро Шульмейстер.
Для того, щоб українські товари знайшли своє місце на прилавках європейських магазинів, українському виробнику слід бути в курсі того, які саме продукти зараз користуються популярністю, і яка ніша молочного ринку здатна принести максимальний прибуток.
«Українським виробникам молока вже зараз варто зайнятися розробкою нової лінійки продуктів для здорового харчування або пошуком якісних інгредієнтів для створення продуктів з незвичайним смаком — і, можливо, поряд з грецькими йогуртами на прилавках магазинів усього світу з'являться також українські закваски, десерти і сири», — додав він.
AgroPortal.ua за матеріалами «НВ Бізнес»