Молочний альянс розширив лінійку кисломолочних продуктів

01 травня 2024, 16:45 870

Група компаній «Молочний альянс» вивела на ринок кисломолочних продуктів новинку під торговою маркою «Яготинське».

Як говориться у повідомленні компанії, йдеться про «Айран з базиліком» — кисломолочний продукт, виготовлений на коров’ячому молоці з додаванням молочнокислих бактерій і поєднанням заквашувальних мікроорганізмів, води, солі та базиліку.

«Жирність айрану з базиліком — 1,8%. Він має приємний аромат та ніжний смак. Спочатку він дає солодкуватий, а потім — солонуватий присмак з вираженим відтінком пікантного смаку наповнювача, яким є базилік. У цьому напої є подрібнені шматочки базиліка, що розподілені рівномірно по всій масі й надають йому легкого відтінку», — розповідає головний технолог ГК «Молочний альянс» Наталія Васильєва.

Кисломолочний напій «Айран з базиліком» від ТМ «Яготинське», з якого можна робити напої та готувати холодні супи, випускається в двох форматах паковання: сімейному 850 грамів та для споживання «на ходу» — в ПЕТ пляшці 450 грамів.

У компанії нагадали, що під ТМ «Яготинське» вже випускаються «Айран» 2% жиру та «Айран з кропом» 1,8% жиру в ПЕТ пляшці 450 грамів, а також «Айран» 2% жиру в ПЕТ пляшці 850 грамів.


Для довідки: ГК «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.