DEFENDA — бренд, який представляє нове покоління генеричних засобів, одних з найкращих на ринку України, повідомляє LNZ Group на своїй сторінці у Facebook.
Як зазначають в компанії, особистий негативний досвід роботи з генеричними продуктами у сільгосппідприємств, як правило, стається через неправильний регламент застосування.
«Інформація про правильне застосування того чи іншого пестициду міститься в усіх каталогах, переліках та на етикетках препарату. При дотриманні цих умов препарат спрацює саме так, як потрібно, але якщо порушувати ці правила — ефективність засобу знижується на 90%», — говорять в LNZ Group.
Також зазначається, що у підприємств буває упереджене ставлення до генериків без власного досвіду роботи з ними.
«Ми можемо навести приклади великої кількості господарств, які мали успішний досвід використання генеричної хімії, та продемонструвати відчутну економію витрат при її застосуванні. Якщо ці аргументи все ще викликають сумніви, ми готові запропонувати допомогу у використанні даної хімії та у вирощуванні культур в цілому», — додають в LNZ Group.
Компанія запрошує всіх бажаючих на власні показові поля та поля партнерів, аби продемонструвати усі переваги використання генеричних засобів захисту рослин.
Для довідки: LNZ Group — сучасна диверсифікована агропромислова компанія, що об'єднує 47 агрофірм у Черкаській та Сумській областях. Орендує 70 тис. га землі та забезпечує роботою 3 тис. працівників у сезон. LNZ Group входить до десятки компаній, що найбільш динамічно розвиваються в секторі насінництва.