LNZ Hub: індивідуальний підхід домінує над шоу-ефектом

16 серпня 2018, 07:01 5771

З розвитком технологій і появою нових продуктів видозмінюються і формати зустрічей постачальників матеріально-технічних ресурсів з аграріями. Прогресивні компанії вже відходять від сценаріїв традиційних Днів полів, трансформуючи їх на більш сучасні та інтерактивні майданчики.

Компанія LNZ Group цього року дебютує з новим форматом заходу — LNZ Hub. Орієнтуючись на індивідуальний підхід до потреб кожного із клієнтів, в компанії вирішили не влаштовувати великий День поля на 200-300 осіб, а кожного дня протягом місяця, з 15 серпня по 14 вересня, приймати всіх бажаючих аграріїв для отримання консультацій.

«Цього року ми вирішили не акцентувати захід на шоу-ефект. В першу чергу головними «фішками» стануть демонстрація технологій, експертиза LNZ Group у насіннєвому бізнесі та відповіді на запитання професійного характеру від фермерів. Ми поділимося тим, що знаємо та вміємо, і цього року робимо все вищевказане індивідуально», — зазначає директор з маркетингу LNZ Group Юлія Каменєва.

  

Організатори наголошують, що хоча LNZ Hub відкривається в цьому році вперше, компанія вже показувала свою експертизу та надбання фермерам у минулі роки.

«В цьому році ми вирішили комплексно та багатогранно підійти до експертизи та будемо і далі рухатись разом із останніми аграрними інноваціями світу. Такий формат показує комплексне поєднання всіх напрямків нашого бізнесу. І в цьому році ми вирішили зробити акцент на тому, що фермер має змогу сам обирати, що йому цікаво почути на нашому заході. Ми розуміємо, що для кожного фермера дуже важливий особистий час. Саме тому ми вирішили, що фермер сам обирає час та дату, коли йому зручно приїздити та розглянути саме той напрямок, який його найбільше цікавить», — розповідає Юлія Каменєва.

На думку організаторів, подібний формат зустрічей зручний для спілкування з клієнтами, адже сільгоспвиробникам простіше поставити запитання та отримати відповідь при особистому спілкуванні. Також в LNZ Group розраховують і на отримання зворотного зв'язку, адже це один із найефективніших інструментів у комунікаціях із клієнтами.

 

Юлія Каменєва зазначає, що відповідно до вже отриманих запитів найбільш цікавим для сільгоспвиробників є демонстраційні поля польових культур із технологіями захисту рослин, насіннєвий завод та ділянки гібридизації.

«Протягом місяця у сільгосптоваровиробника є можливість приїхати на нашу платформу, де йому покажуть тільки те, що його цікавить та відповідає його щоденним професійним потребам. На вибір клієнта ми організовуємо екскурсії на насіннєвий завод та ділянки гібридизації, дрібноділяночні досліди виробників. Крім цього, є можливість поспілкуватись особисто із топ-менеджментом компанії та налагодити ділові зв'язки», — уточнює Юлія Каменєва.  

Підготовка до цьогорічного заходу в LNZ Group розпочалась ще з весняної посівної й ретельно продумувалася і розроблялася в такому форматі, щоб по максимуму підлаштуватись під клієнта і чіткіше донести важливу інформацію, яка буде йому необхідна для розвитку аграрного бізнесу. 

 

«Ми очікуємо, що кожний гість нашої платформи залишиться задоволеним проведеним часом та винесе максимально корисну та пізнавальну інформацію для себе. Ми хочемо зростання бізнесу та гарних врожаїв для українських фермерів, тож по максимуму прагнемо їм у цьому допомогти. Нашою цінністю є довготривалі й найкращі відносини. А з технологіями — завжди допоможемо!» — наголошує Юлія Каменєва.  


Для довідки: Для того щоб відвідати LNZ Hub, варто зателефонувати особистому менеджеру LNZ Group  для реєстрації на вільний день або ж зателефонувати за контактними номерами, які знаходяться на сторінках в соцмережах компанії. Також можна направити запит на електронну адресу: [email protected].


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua