Зміни логістичних маршрутів експорту вітчизняної курятини призводять до її подорожчання, а відтак послаблюють позиції цієї продукції на світовому ринку.
Про розповів заступник директора компанії «К-Агроінвест Трейд» Юрій Яковлев, пише АgroTimes.
«Відповідно, Україна стає менш конкурентоздатною на зовнішніх ринках. Виробники м’яса бройлерів із Бразилії й Америки дедалі більше завойовують світові ринки», — додав він.
Для українського виробника курятини дуже важливо налагоджувати експорт і виходити на зовнішні ринки.
«Традиційно нас цікавлять Близький Схід, країни Європи, Африки. Тут дуже важлива державна політика, домовленості, налагодження ділових відносин із країнами, до яких ми хочемо постачати продукцію. Наприклад, вже є домовленості з Молдовою. Нині частину продукції, що експортується, транспортують через цю країну», — зазначив Юрій Яковлев.