Вчасно — важливо: MOST Logistic Terminal пропонує доставку вантажів для агрокомпаній

03 листопада 2021, 12:53 3670

Логістичний термінал MOST LT, потужності якого розміщені біля станції Мостиська II Львівської залізниці, приймає, перевантажує та зберігає різні групи вантажів, зокрема мінеральні добрива.

«Дані послуги надають агропромисловому бізнесу додаткові переваги, а саме: зниження вартості перевезень та митного оформлення при значно швидшій доставці та обробці вантажу», — йдеться в повідомленні компанії «Агросем».

Для аграріїв є надзвичайно важливим своєчасне надходження якісних імпортних добрив у сезон. Тому фермери, і не лише вони, завжди будуть надавати перевагу постачальникам, які можуть гарантувати швидку доставку. «MOST LT — надійний партнер для постачання добрив на ринок України, з кожним роком все більше клієнтів довіряють нам. Якщо у 2020 році на базі MOST LT було перевантажено 12 000 т, то з початку 2021 року термінал обробив уже більше 70 тис. т, а на 2022 рік заплановано перевалити понад 120 тис. т добрив», — коментують в «Агросем».

Додається, що цього року в сезон термінал відвантажував клієнтам по 1 тис. т добрив щодня. Протягом серпня було прийнято понад 15 тис. т імпортних добрив, які прибували у вагонах європейської залізничної колії й одразу перевантажувалися в українські вагони та автомобілі для доставки клієнтам територією України або ж були вивантажені на склади для подальшого зберігання. Потужності терміналу дозволяють зберігати 14 тис. т добрив одночасно.

«Перевезення мінеральних добрив залізничним транспортом надає й економічні переваги. Один вантажний потяг із 30 вагонів доставляє 1 444 т добрив за один раз. Для перевезення такої ж кількості добрив автотранспортом необхідно задіяти 67 вантажівок. Термін доставки залізницею з польського міста Щецин в Україну становить 3-4 доби, а для перевезення вантажівками такої ж кількості добрив знадобилось би значно більше часу й енерговитрат, що пов’язано з пошуком необхідної кількості вантажівок, незадовільною ситуацією з дозволами на міжнародні перевезення та чергами при перетині кордону», — наводять приклади спеціалісти.

Суттєвою є різниця й у вартості перевезення мінеральних добрив зі станції Щецин до станції Мостиська II: залізницею — 30 євро за тонну, в той час як при доставці автотранспортом вартість доставки за одну тонну виходить значно вищою — 46,3 євро. Окрім того, для пропуску вантажу через митний кордон України при доставці залізницею необхідно оформити лише одну митну декларацію на весь потяг, а у випадку з автомобільними перевезеннями окрема митна декларація оформлюється на кожен транспортний засіб, що також впливає на собівартість добрив.

Завдяки великій вантажності потягів і сервісу, що пропонує логістичний термінал MOST LT, можна істотно зменшити витрати й час на перевезення добрив та інших великих партій вантажів.