Про це повідомив директор Центру транспортної логістики «Укрзалізниці» Сергій Підгородецький, повідомляє AgroTimes.
За його словами, щоб вирішити цю проблему виробникам цукру для перевезення продукції запропонують вагони серії 918.
Сьогодні у власності «Укрзалізниці» є 2,85 тис. таких вагонів, з яких у робочому стані — 74%. Інші 26% наразі знаходяться в очікуванні ремонту.
Вагони серії 918 відрізняються від звичайних критих вагонів вантажопід'ємністю, яка складає 53 тонни проти 67 тонн у критому вагоні.
Крім цього, не всі залізничні станції зможуть вантажити такі вагони, оскільки вони є трохи довшими за звичайні.
Щоб нівелювати ці моменти, зараз «Укрзалізниця» розглядає питання здешевлення користування вагонами серії 918, зауважив Сергій Підгородецький.
Він підкреслив, що скористатись вагонами серії 918 українські підприємства зможуть уже в вересні цього року, коли розпочнеться новий сезон цукроваріння.
Для довідки: раніше в НАЦУ «Укрцукор» заявляли, що виробникам не вистачає полувагоні та критих вагонів, які використовуються для перевезення вапнякового каміння та цукру.