Як говориться у повідомленні асоціації «Український клуб аграрного бізнесу», це свідчить про несприятливу цінову кон«юнктуру світового ринку з одного боку (менша валютна виручка) і про нарощення експортних потужностей з іншого боку.
«Основною продукцією, котра постачається на зовнішні ринки, є шоколадні цукерки з начинкою або без начинки, а також шоколад у вигляді блоків, плиток чи батонів (з доданням зерен зернових культур, горiхiв або плодів). Серед головних покупців українського шоколаду були: Казахстан, куди поставили шоколаду на $11,1 млн, що становить 11,2% від загального експорту шоколаду з України, Білорусь 8,6% (на $8,5 млн) та Румунія 6,2% (на $6,2 млн)», — інформують в УКАБ.
Що ж стосується імпорту шоколаду, то за вісім місяців поточного року він склав $77,9 млн, що на 8% більше ніж за аналогічний період минулого року. В натуральному вимірі закупка Україною шоколаду склала 17,8 тис. т, тобто Україна є нетто-експортером шоколаду (експорт перевищує імпорт).
Як зазначається, країни ЄС стабільно є найбільшими постачальниками шоколадних виробів до України. Найбільше закуповуються шоколадні батончики і плитки з начинкою, звичайні плитки шоколаду, шоколадні цукерки, пасти і вироби з неїстівними іграми і сувенірами. В основному Україна закуповує шоколад з Польщі на суму $25,1 млн, що становить 32,1% від загального імпорту, з Нідерландів 17,2% ($13,4 млн) та Німеччини 15,6% ($12,2 млн).