У ЄС розуміють, що альтернативи експорту українського зерна Чорним морем немає
Ставки річкового та морського фрахту поступово збільшуються з підвищенням попиту зі сторони Чорноморського регіону.
Про це повідомляють аналітики Spike Вrokers.
«Відсутність ефективних комплексних рішень щодо завантаження українського зерна на рейді порту Констанца суттєво обмежує вантажопотік через порт та здорожчує вартість завантаження суден класу «панамакс» українським зерном. Прямий фрахт на Іспанію судном завантаженістю 9-10 тисяч тонн може бути вигідніший, ніж доставка зерна баржами до Констанци, перевантаження в судно класу «панамакс» та відправкою на Іспанію», — пояснюють аналітики.
Ринкові ставки транспортування водним шляхом: