Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час онлайн-зустрічі з ЕВА.
За словами генерального директора директорату залізничного транспорту Міністерства інфраструктури Олександра Федоренка, наказ вже майже завершений, а також сформована комісія.
«Роботу можна продовжити після зняття карантинного режиму. Оскільки в документі чітко відведені терміни щодо опрацювання певних документів. Враховуючи нинішню ситуацію, комісія не може зібратися і опрацювати всі запити через те, що члени комісії знаходяться на віддаленому режимі роботи», — пояснив Олександр Федоренко.
Владислав Криклій відмітив також, що питання тарифікації здійснення послуг приватними локомотивами буде вирішуватися на комісії.
«Це найбільш складне питання, тому що раніше ці складові не були відокремлені, і завданням комісії буде відокремити їх, щоб тарифікація адекватно працювала», — відзначив Владислав Криклій.
За його словами, «Укрзалізниця» зараз розглядає можливість зменшення вартості оренди вагонів, бо фактично приватний вагонний парк перемагає за ціною.
«Тобто «Укрзалізниця» суттєво недозавантажує свої вагони та втрачає гроші. Таку ж саму ситуацію ми матимемо з локомотивним парком, коли запрацює приватна тяга. Єдина складова залишиться, де буде сталий тариф, — інфраструктурна. Але там доволі проста модель розрахунку.
Що стосується вагонів і локомотивів, то це буде конкурентний ринок, і ніякого цінового регулювання не буде», — підсумував Владислав Криклій.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua