Перевезення зерна з глибоководних портів подешевшало

29 березня 2024, 19:00 1168

Ставки фрахту на перевезення зерна «костерами» з дунайських портів України поточного тижня майже не зазнали змін, тоді як у сегментах «хендісайзів» та» панамаксів» у глибоководних портах Одеси спостерігалося зниження.

Про це повідомляє Українська зернова асоціація з посиланням на дані Atria Brokers.

Станом на 28 березня ставки на перевезення кукурудзи «костерами» 6000 т з портів Рені та Ізмаїл у напрямку Мармари знизилися на 1 $/т — до 26-27 $/т. Для всіх інших напрямків фрахт залишився без змін: до східного узбережжя Греції — 30-32 $/т, східного Середземномор’я — 35-37 $/т, східного узбережжя Італії — 40-42 $/т, Ізраїлю — 41-42 $/т, Іспанії — 45-46 $/т, іспанської Севільї — 50 $/т.

Ставки фрахту на перевезення кукурудзи «хендісайзами» з глибоководних портів Одеси переважно знижувалися. До середземноморського узбережжя Єгипту вони опустилися на 1-2 $/т  до 29-30 $/т, до Італії та Іспанії — на 1 $/т, до 31-32 $/т та 33-34 $/т відповідно. Ставки до Тунісу залишилися на рівні 36-38 $/т.

Фрахт на перевезення кукурудзи «панамаксами» з глибоководних портів Одеси до Китаю знизився на 2 $/т за тиждень — до 60-62 $/т.

Фрахт на перевезення кукурудзи баржами на Констанцу залишився на рівні 11 €/т. Для соняшнику ставки на Русе/Сілістра також стабільні — 17 €/т.