Низький попит не дає можливості судновласникам підвищити ставки, тож ринок залишається на боці фрахтувальників.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers у Telegram.
«Цього тижня зазнали падіння фрахтові ставки на перевезення агропродукції «панамаксами» в напрямку південного Вʼєтнаму та Бангладешу. Тарифи на перевезення «костерами» у напрямку східного Середземноморʼя, Іспанії та з дунайських портів у напрямку Мармари також зазнали зниження в межах $1-2», — уточнили фахівці.
Водночас фрахт на баржі в бік Констанци (Румунія) та Русе/Сілістри (Болгарія) залишився на низькому рівні.
«Стабільним залишається і фрахт на доставку «хендісайзами» у напрямку Іспанії, Тунісу, східного Середземноморʼя», — додають аналітики.
Ринкові ставки транспортування з річкових портів:
Ринкові ставки транспортування з морських портів: