Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися до податкової, ЦНАП чи інших органів і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на «Пульсі». Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо, та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців). У планах інтегрувати «Пульс» до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів.