Про це свідчать результати опитування Американської торговельної палати в Україні разом з компанією «Делойт» (Deloitte). Це перше дослідження про вплив коронавірусу на бізнес-спільноту України.
«Найбільш необхідними заходами щодо підтримки працівників у поточному стані було визначено обмеження бізнес-поїздок (89%), забезпечення віддаленої роботи (87%) та безпеки офісу, зокрема, антибактеріальними засобами, одноразовим посудом та термометрами (82%), а також надання працівникам актуальної інформації та порад (81%)», — йдеться у повідомленні «Делойт».
Наразі, згідно з даними опитування, компанії вже підтримують або планують підтримати своїх працівників шляхом обмеження бізнес-поїздок (81%), забезпечення можливості працювати віддалено (79%), надання працівникам актуальної інформації та порад (74%) і забезпечення безпеки офісу (74%).
«Водночас найбільшим впливом пандемії COVID-19 на бізнес може стати зменшення обсягів продажів та грошового потоку (61%), неможливість обслуговувати споживачів/клієнтів (52%) та неможливість продовжувати звичайне управління бізнесом (46%)», — додали в «Делойт».
На питання щодо коригування цілей ефективності бізнесу в 2020 році 65% компаній-членів відповіли, що планують підтримувати заплановану ціль, а 14% планують помірно зменшити цілі.
Директор Human Capital Advisory Services компанії «Делойт» в Україні Олена Бойченко зазначила, що результати опитування показали готовність українських компаній до виклику пандемії та зваженість дій.
«Згідно з даними опитування, 63% респондентів мають тимчасовий штаб, який відстежує ситуацію з COVID-19 на локальному рівні. Зазвичай до такого штабу залучені топ-менеджери та представники функцій HR, безпеки, адміністративної та в деяких випадках усіх функцій компанії.
Важливо, що більшість респондентів вже вдалися до заходів, спрямованих на мінімізацію впливу пандемії COVID-19. Обмеження бізнес-поїздок, забезпечення можливості віддаленої роботи, безпеки офісу та надання актуальної інформації співробітникам є найбільш необхідними заходами щодо підтримки персоналу в поточній ситуації в Україні. Серед основних викликів під час впровадження дій підтримки в компанії респонденти зазначили складнощі в організації та реалізації дистанційної роботи», — додала вона.