Про це AgroPortal.ua розповів Руслан Галайда із СВК «Боківський» (Кіровоградська область).
Зокрема, фермер на початку березня придбав насіння кукурудзи бренду LEGEND seed, ДК 315 із протруюванням MaxiPro через онлайн-сервіс LNZ Web — платформу групи LNZ, що займається продажем посівного матеріалу та ЗЗР.
«Побачив пропозицію в інтернеті, чому б не купити? По-перше, сам продукт має гарні відгуки. По-друге, нас ніхто не обмежує у способах придбання — чи то через інтернет-мережу, чи через офіційних дилерів, — говорить він. — Зателефонував, отримав професійну консультацію, замовив. Далі будемо оцінювати, як спрацює продукт у польових умовах».
Руслан Галайда не відкидає можливості, що й надалі купуватиме онлайн. Зокрема, якщо йдеться про якісний товар.
«В інтернеті часто трапляються речі, які можна купити чи не вдвічі дешевше — інструмент, посівний матеріал. Одна компанія пропонує одну ціну, друга — іншу. І запевняє, що її пропозиція найліпша. Проте насправді краще купувати у перевірених продавців, адже це — інвестиція в урожай», — говорить Галайда.
Він погоджується, що від неякісної продукції ніхто не застрахований, навіть при традиційному способі придбання ресурсів.
«У моїй практиці були випадки, коли дивишся демополя, купуєш, вирощуєш, а результат після збору врожаю неприємно дивує. Тому краще купувати у офіційного представника, наприклад, LNZ», — вважає Галайда.
Водночас, на його погляд, ситуація із поширенням коронавірусу у короткостроковому періоді не матиме впливу на обсяги інтернет-закупівель насіння чи ЗЗР українськими аграріями.
«Ті, хто планував закупити насіння, давно його купили. Тож не думаю, що зараз це матиме сильний вплив», — підсумував він.
Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua