Аграрії купують засоби виробництва онлайн у тих компаній, яким можуть довіряти, та де бачать вигідні умови.

Про це AgroPortal.ua розповів Руслан Галайда із СВК «Боківський» (Кіровоградська область).

Зокрема, фермер на початку березня придбав насіння кукурудзи бренду LEGEND seed, ДК 315 із протруюванням MaxiPro через онлайн-сервіс LNZ Web — платформу групи LNZ, що займається продажем посівного матеріалу та ЗЗР.

«Побачив пропозицію в інтернеті, чому б не купити? По-перше, сам продукт має гарні відгуки. По-друге, нас ніхто не обмежує у способах придбання — чи то через інтернет-мережу, чи через офіційних дилерів, — говорить він. — Зателефонував, отримав професійну консультацію, замовив. Далі будемо оцінювати, як спрацює продукт у польових умовах».

Руслан Галайда не відкидає можливості, що й надалі купуватиме онлайн. Зокрема, якщо йдеться про якісний товар.

«В інтернеті часто трапляються речі, які можна купити чи не вдвічі дешевше — інструмент, посівний матеріал. Одна компанія пропонує одну ціну, друга — іншу. І запевняє, що її пропозиція найліпша. Проте насправді краще купувати у перевірених продавців, адже це — інвестиція в урожай», — говорить Галайда.

Він погоджується, що від неякісної продукції ніхто не застрахований, навіть при традиційному способі придбання ресурсів.

«У моїй практиці були випадки, коли дивишся демополя, купуєш, вирощуєш, а результат після збору врожаю неприємно дивує. Тому краще купувати у офіційного представника, наприклад, LNZ», — вважає Галайда.

Водночас, на його погляд, ситуація із поширенням коронавірусу у короткостроковому періоді не матиме впливу на обсяги інтернет-закупівель насіння чи ЗЗР українськими аграріями.
«Ті, хто планував закупити насіння, давно його купили. Тож не думаю, що зараз це матиме сильний вплив», — підсумував він.


Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua