Таку думку висловив експерт з торгівлі та логістики Global Foods Trading Inc., USA Володимир Калашлінський, повідомляє Секретаріат з підтримки експорту української продовольчої та аграрної продукції (UAFES).
Перш за все, за його словами, мова в даному контексті йде про логістичні проблеми, які в даний час загальновідомі.
«Потенційними ринками для розширення поставок українського борошна є ринки країн Азії і Африки. При цьому в деяких державах цього регіону сьогодні діють досить високі ввізні мита при імпорті борошна. І тут необхідно посилення роботи державних органів України — наш уряд і галузеві асоціації мають їхати в ту чи іншу країну і вести переговори про можливі преференції для України», — підкреслив фахівець.
При цьому, додав Калашлінський, паралельно повинна вестися робота по підвищенню якості пропонованої на зовнішні ринки української продукції галузі зернопереробки.
«Також не слід забувати про маркетингову складову. У нас сьогодні фактично немає бренду, немає маркетингу при здійсненні експорту. А це вкрай необхідно для подальшого розвитку українського експортного ринку продуктів переробки пшениці», — додав спікер.