Українські фруктові компанії щороку стикаються з новими викликами. Змінюються правила та тенденції на ринках, тому бізнес постійно адаптується.
Про це заявив керівник компанії USPA Fruit Володимир Гуржій у коментарі виданню Fructidor.
Він зазначив, що, окрім очевидних складнощів, пов’язаних із війною, доєдналась інфляція. Однак ціни на яблука зростають не так швидко, як собівартість виробництва. Крім того, відбуваються зміни у споживчих трендах.
«Серед найновіших тенденцій — багато ринків вимагають яблука меншого калібру, що відрізняється від того, з чим ми стикалися навіть два роки тому. Для мене було величезним здивуванням, коли я побачив на ринку в Дубаї багато дрібних яблук сорту Роял Гала з блідим кольором, які називають «шкільними яблуками», або подібних до тих, що продаються в Україні. Тенденція, над зміною якої ми наполегливо працювали роками, була змінена південноафриканськими постачальниками всього за одне літо, коли в ПАР з'явилися великі обсяги таких яблук», — коментує Володимир Гуржій.
Він зауважив, що з’являється багато експортерів яблук.
«Коли ми почали експортувати в Дубай, там не було жодного постачальника з Балкан, а Польща і Туреччина тільки робили перші кроки. Зараз там є всі. Це штовхає ціни вниз, принаймні щодо рівня інфляції, тобто ціни залишаються більш-менш на тому ж рівні, що і 5 або 7 років тому, але витрати значно підскочили», — продовжує фахівець.
Володимир Гуржій також зазначив, що дефіцит груш наступного сезону в Європі — це чудова можливість для українських експортерів вийти на ці ринки.