Про це повідомила заступник голови ФГ «Тетяна 2011» (ТМ Zinka) Вікторія Олійник під час вебінару «Співпраця з мережею супермаркетів «Ашан Україна» — практичні поради виробникам м’ясомолочної продукції та крафтових виробів».
«Плануємо зробити не просто йогурт із новим наповнювачем, а щось цікаве, унікальне для фермерського відділу саме торговельної мережі «Ашан», оскільки ця мережа є лідером з реалізації нашої продукції», — зазначила Вікторія Олійник.
За словами закупівельника фермерських товарів торговельної мережі «Ашан Україна» Ольги Акуленко, ідей щодо розвитку продукції з козячого молока багато, адже динаміка споживання цієї продукції дуже позитивна.
«У багатьох споживачів уже немає стереотипу, що така продукція має специфічний запах. Більшість розуміє, що якісна продукція виробляється із якісної сировини, яка отримується від породистих кіз», — розповіла Ольга Акуленко.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua