Навантажувальні роботи проводилися за допомогою модернізованої суднонавантажувальної машини, повідомляє адміністрація Іллічівського морського порту.
Відзначається, що весь обсяг в 60,15 тис. т був занурений однією модернізованою машиною за три доби. Раніше аналогічні результати були можливі тільки при завантаженні судів двома суднонавантажувачами одночасно.
«Агробізнес щорічно експортує більше 32 млн т зернових вантажів, будучи головним локомотивом української економіки і основним джерелом надходжень до держбюджету. Регулярне зростання обсягу експорту, кон'юнктура світового фрахтового ринку і ринку зерна диктують нам необхідність не тільки приймати судна все більшого і більшого тоннажу, а й збільшувати норми навантаження судів. На сьогодняшній день найбільш затребуваними є судна типу Panamax, Handymax, але вже зараз є тенденція до збільшення суднових партій до розмірів суден типу Capesize», — зазначив директор СП ТОВ «Трансбалктермінал» Сергій Синиця.
Для підтримки конкурентоспроможності Іллічівського морського порту поряд з іншими портами «Великої Одеси», «Трансбалктермінал» погодив і впровадив схему навантаження суден біля причалу за допомогою барж-проставок типу DM. Це дозволило здійснювати завантаження суден біля причалу зі збільшенням з 11,3 м до 12,2 м, з подальшим їх дозавантаженням на зовнішньому рейді до повної вантажомісткості. Дана схема стала можлива завдяки повній модернізації суднонавантажувальної машини, яку провів «Трансбалктермінал».
Також наголошується, що СП ТОВ «Трансбалктермінал» є флагманом серед портових операторів, що займаються відвантаженням зернових на експорт. За підсумками восьми місяців він відвантажив 2,3 млн т зернових вантажів.
Для довідки: «Кернел» — найбільший в світі виробник і експортер соняшникової олії, провідний виробник і постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки.