Компанія «Терра Фуд» (Terra Food) за підсумками 2022 року збільшила експортну виручку на 15% — до $41 млн.
Про це повідомив директор компанії з експорту Максим Войтович, пише fixygen.ua.
За його словами, збільшити продажі вдалося завдяки диверсифікованому експортному портфелю і гнучкості, з якою компанія реагує на зміни споживчих настроїв у Європі. Хедлайнером продажів компанії в Польщі став веганський аналог вершкового масла ТМ NATURALE. Компанія також вивела цю торгову марку на ринки Балтії, Болгарії та Угорщини і планує налагодити постачання до Німеччини.
Компанія також починає експансію на ринок Китаю, яку відклала через повномасштабну російську агресію.
«У березні 2022 року планували масштабну експансію в Китай. Через війну відклали, але найближчим часом запустимо цей проєкт. Якщо ви хочете заходити в Китай, у телефоні цього не зробиш — ви маєте там бути присутніми, працювати з дистриб’юторами», — повідомив Войтович, зазначивши, що особливістю китайського ринку є «неприйняття ризику».
В експортному портфелі «Терра Фуд» зараз на сегмент B2C припадає 60%, решта — B2B.
Для довідки: «Терра Фуд» — компанія-лідер із переробки молока в Україні, один із найбільших вітчизняних виробників молочної продукції. На ринку представлена торговельними марками «Ферма», «Біла Лінія», «Тульчинка», Premialle, «Золотий резерв», «Вапнярка» та ін. Є лідером з продажу та експорту вершкового масла та рослинно-вершкових сумішей, твердого та плавленого сиру, виробництва та продажу фети в Україні. Експортує продукцію до 55 країн. Виробничі потужності «Терра Фуд» включають 11 молочних підприємств, що сертифіковані на відповідність міжнародним стандартам якості ISO 9001, менеджменту в галузі безпеки харчової продукції ISO 22000, НАССР.