МХП все більше трансформується в кулінарну компанію

01 січня 2023, 10:30 7161

Компанія МХП, яка працює у напрямах агро, виробництва продуктів харчування та ритейлу, відкрила понад 200 торгових точок власної мережі «М'ясомаркет». Перший магазин відкрився в липні 2020 р. у Ковелі, а станом на грудень 2022 р. торгові точки наявні вже у 20-ти областях України.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

«Незважаючи ні на що. Ось як можна коротко описати нашу роботу над розвитком мережі цього року. Повномасштабне вторгнення не зупинило ні нас, ні партнерів — і ми, й наші франчайзі працюють та відкривають нові «М’ясомаркети». Разом ми робимо все, щоб у кожного українця був доступ до якісних продуктів харчування», — говорить керівниця центру розвитку «Ритейл» компанії МХП Євгенія Родіна.

Відзначається, що розвиток мережі «Мʼясомаркетів» — один із напрямів трансформації МХП в кулінарну компанію. Зараз МХП розвиває майже 2 тисячі торгових точок різного спрямування (з них більше 1300 — франчайзингові). Крім «Мʼясомаркетів», до цього переліку входять магазини «Наша Ряба», «Їжа Свіжа», «Українське курча», а також мережа закладів вуличної їжі «Döner Маркет».

В МХП відмічають, що загалом бачать своєю задачею зміну культури харчування в Україні. Компанія пропонує споживачам якісні та смачні страви, виготовлені з використанням найсучасніших харчових технологій.