Для підготовки рейтингу «50 найкращих роботодавців» редакція видання опитала співробітників зі 150-ти найбільших українських компаній. Вони поділилися умовами роботи та можливостями для розвитку, рівнем заробітної плати та підтримкою з боку роботодавця у період пандемії. Також для ранжування використовувалися оцінки експертів ринку праці та інформація з відкритих джерел. Про це повідомляють в компанії.
За словами керівника Департаменту персоналу Kernel Наталії Кульчицької, виграшною стала HR-стратегія компанії. Кожен співробітник Kernel має можливість підвищувати свої професійні та особисті компетенції, розкривати і розширювати власні рамки завдяки унікальним проєктам, освоювати суміжні або нові спеціальності, ініціювати реалізацію тієї чи іншої ідеї, брати безпосередню участь у змінах на краще.
«Ми впровадили і постійно розвиваємо всі елементи HR-екосистеми: управління ефективністю, прозора і зрозуміла політика бонусів, професійне навчання, програми формування та розвитку талантів, інструменти вдосконалення особистісних навичок для всіх рівнів менеджменту та фахівців на базі трансформованої Моделі компетенцій, адаптаційна програма для новачків, єдиний ІТ-комплекс HR-сервісів, звітності та вирішення бізнес-завдань Employee Data Center. На підприємствах компанії запущені мотиваційні програми, а також діє програма підтримки співробітників у складних життєвих ситуаціях. Для дистанційного навчання всіх категорій персоналу, включаючи співробітників виробничих професій, впроваджена онлайн-платформа Kernel HUB. Все це підтримується інноваційною корпоративною культурою, яка веде компанію до успіху», — додає Наталія Кульчицька.
До ТОП-50 роботодавців увійшли компанії банківської та ІТ-сфер, провідні ритейлери, представники від металургії, фармацевтики, комунікацій, агробізнесу та інші. Окрім прогресу у відносинах роботодавців та співробітників, значна увага при підготовці рейтингу приділялася налагодженню роботи в період пандемії коронавірусу.
Менеджменту компанії Kernel вдалося вибудувати ефективну роботу в карантин, зокремазавдяки налагодженій комунікації в команді, автоматизованим процесам та впровадженому раніше електронному документообігу. Під час весняного локдауну співробітники, не задіяні в безпосередньому виробництві, були оперативно переведені на дистанційний режим роботи без втрати продуктивності. Щоб забезпечити безперервність виробництва на підприємствах, в компанії впровадили профілактичні заходи, сформували додаткові зміни та ротаційні групи між активами.
Наразі офісний персонал Kernel продовжує працювати в гнучкому форматі: 50% робочого часу віддалено і 50% — в офісі. Під час жорстких обмежень у компанії не відбулося скорочень персоналу чи заробітних плат. Навпаки, в Kernel надають комплексну підтримку співробітникам у період пандемії — повністю оплачують ПЛР-тестування та лікування, оперативно отримують інформацію про стан здоров’я співробітників з підтвердженим вірусом через спеціально розроблений телеграм-бот, координують лікування та допомагають з госпіталізацією у разі потреби.
Для довідки: раніше Kernel увійшов до рейтингу кращих роботодавців України за версією журналу «ФОКУС».