Agricom Group і «Добродія Фудз» у 2022 році запустили продажі продукції в Молдові, Польщі, Румунії, Британії.
Про це розповіла директор заводу «Добродія Фудз» Ірина Брославцева виданню Forbes Ukraine.
«Швидко зайти на нові ринки допоміг досвід системного експорту і вивчення локальної специфіки», — додала вона.
Брославцева уточнила, що на відміну від України польські торговельні мережі майже не працюють безпосередньо з виробником, важливо мати контракт з дистриб’ютором.
Крім того, європейські клієнти вимагають від постачальників із країни, що воює, гарантій вчасної доставки. Щоб знизити воєнні ризики, «Добродія Фудз» відкрила у серпні торговельний дім та склад у Варшаві.
У компанії поділились планами на наступні два роки: запустити лінію з виробництва дитячих зернових сніданків, розширити європейську географію, вийти на ринки країн Балтії, Німеччини, а також повернутись на традиційні ринки Азії та Африки.
У 2023 році компанія має намір розпочати будівництво заводу в Польщі.
«Попит на якісну продукцію з України зростає з кожним днем, це чудова можливість масштабувати виробництво», — додав CEO Agricom Петро Мельник.