Сьогодні немає вигідної логістики для українського аграрія, тому що будь-який варіант негативно впливає на собівартість агропродукції. Ціни ж подекуди виросли більше ніж удвічі.
Про це AgroPortal.ua розповіла комерційна директорка HarvEast Тетяна Алавердова.
«Щодо особливостей HarvEast, то треба враховувати, що наш київський актив розташований майже на однаковій відстані як до європейського кордону, так і до працюючого із зерновим коридором Одеського порту. Відповідно, вартість доставляння для нас не дуже відрізняється, який би напрямок ми не обрали. Резюме в мене, на жаль, одне — логістика вбиває вітчизняного агровиробника», — зазначає Тетяна Алавердова.
За її словами, HarvEast експортує зерно через зерновий коридор, тільки не самостійно, а через трейдерів, яким продає вирощену агропродукцію із доставлянням до порту (DAP). До того ж, HarvEast — один із небагатьох українських агровиробників, який пройшов сертифікацію для експорту до Китаю вже після початку війни і зміг співпрацювати з трейдерами щодо постачання продукції в цю країну.
«До країн Європи самостійно експортуємо врожай напіввагонами та автотранспортом. Маємо продажі й всередині України, адже співпрацюємо із покупцями-переробниками», — розповідає Тетяна Алавердова.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua