Про це повідомляє delo.ua.
Дослідження компанії Google Mobile in the Path to Purchase survey 2016 поведінки користувачів смартфонів підчас пошуку інформації про продукт і підчас покупки товарів в різних категоріях — від одягу до засобів з догляду за шкірою — продемонструвало, що українці активно використовують смартфони для пошуку інформації про цікаві для них продукти перед покупкою.
Крім того, користувачі часто звертаються до YouTube, щоб подивитися тести продукції, послухати відгуки інших користувачів і зробити свої висновки. За даними дослідження Google Connected Consumer Survey, вже 56% українських користувачів Інтернету віком від 16 років користуються смартфонами (у 2015 р. ця цифра становила 28%, а в 2013 — всього 11%).
Цікаво, що за даними дослідження, 33% українців придбали товари нового бренду одягу або взуття (в лептопах ця цифра досягає 57%), при цьому 24% з тих, хто зробив покупку, точно знали, який бренд вони будуть купувати. Виходить, що для компаній необхідно вибудовувати комунікацію з клієнтом на всіх пристроях, з початку пошуку і до моменту покупки, так як невідомо, купить він саме цей бренд або знайде інший.