Електронна черга на завантаження, зовні публічна, приховує друге дно. Для того, щоб потрапити до неї, необхідно заплатити. Тоді як простій суден дуже дорого коштує зернотрейдерам.
Про це повідомляє один із керівників Групи компаній «Прометей» Сергій Ольховський.
«Наші суховантажі багато днів перебувають у списках очікування на завантаження. Окрім затримок з боку інспекторів із РФ на Босфорі, ми спостерігаємо ситуацію, коли судна, які прибули після нашого, заплановані під завантаження перед нами. Тобто вочевидь відбувається ручне управління процесом.
Так, на завантаження з терміналу Транссервіс-2008 у порту «Чорноморськ» заплановані судна SANITA S, ASL ILEANA, EUROSUN та NADA, які прийшли до Стамбула набагато пізніше нашого судна MAGNUM.
Також до нас дійшли чутки, що за хабарі, які становлять 2-4 у.о. з тонни продукції, посадові особи цього терміналу пропонують «посприяти» з першочерговим поданням документів для внесення в електронну систему і проведенням судна через комісію JCC», — розповідає Сергій Ольховський.
На його думку, фактичне завантаження в портах через даний термінал не має нічого спільного з електронним обліком, і цілком очевидно, що питання «вирішені» в обхід системи.
Керівництво ГК «Прометей» публічно звертається до центральних органів влади та АМПУ звернути найпильнішу увагу на такий стан справ.
Компанія «Прометей» не має наміру йти на незаконні угоди, тому відкрито заявляє про непрозору ситуацію на припортовому терміналі Транссервіс-2008, який обслуговує проходження зернового коридору. Нечесні особи мають бути виявлені та засуджені до реальних термінів покарання, їм не місце у європейському майбутньому, якого прагне наша країна!
«Оскільки ми хочемо жити та розвивати Україну, ми змушені боротися з цією гниллю. Не позбувшись її, ми не потрапимо на цивілізований ринок», — впевнений зернотрейдер.