Про це свідчать результати опитування Food&Agri.
«Термінали компаній «НІБУЛОН» та «Укррічфлот» все ще домінують — сумарно їхня частка становить понад 75%, проте найвищу динаміку росту демонструють так звані «оператори другої ліги», — йдеться в повідомленні.
Також зазначається, що кількість нових гравців на ринку річкових перевезень щороку зростає.
За даними Food&Agri, перша десятка річкових терміналів України 2019 року за обсягом перевалки виглядає так:
- Термінал «НІБУЛОНу», м. Миколаїв — 3,284 млн т;
- Київський річковий порт — 2,2 млн т;
- Запорізький річковий порт («Укррічфлот») — 2,6 млн т;
- Миколаївський річковий порт («Укррічфлот») — 1,2 млн т;
- Дніпропетровський річковий порт («Укррічфлот») — 1 млн т;
- Херсонський річковий порт («Укррічфлот») — 600 тис. т;
- Філія «Вознесенська» («НІБУЛОН») — 556,9 тис. т;
- Кременчуцький річковий порт — 487 тис. т;
- Філія «Козацька» («НІБУЛОН») — 408,6 тис. т;
- «Максігрейн», м. Херсон — 354,4 тис. т.